NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Meme 7lweat
محتاجه موجب عاوز علاقه مستمره زي اي راجل ومراته
ابقي بتاعته هو وبس نتكلم كتير نحب بعض علي طول عارفه هو فين وهو عارف انا فين ومخرجش الا باذنه
واكيد هينام معايا يعني هبقي مراته
انا شات وصوت بس لو حد مهتم لعلاقه زي دي يبعتلي خاص
هو د ال نا محتاجه كلمني خاص جااد

• عجبني
التفاعلات: نتايه لدكر و ahmaedhamdy
انا تعبت بقى بجد ٤٥ سنة و لسة ڤيرجن 😪😪😪 نفسي اطلع الانثى اللي جوايا نفسي الاقي الىاجل اللي يفهمني و يحتويني و اكونله زوجة و يبقى راجلي اللي بيمتعني بس للأسف مالقتش حد جاد هنا الكل عاوز كام صورة أو سكس شات و أول ما ينزل خلاص تعبت بجد و نفسي اقابل الراجل اللي بتمناه
ممكن نتعرف

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
حد تبادل سوفت

• عجبني
التفاعلات: عايز خرم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد صاحي نحكي يكون سالب

بنوتي هايج اوي عايز موجب ينكني و يشرمطني سكس شات دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Sayed padro, zeid20, Amir nado و شخص آخر
انا سالب ٢٢ سنة
بدور ع موجب يكون مثلى الجنس يعنى يكون بيحب الرجاله السوالب بس
نتمتع مع بعض ونكون ف علاقه نحب بعض وانا همتعه وهو يمتعنى
ي ريييت الاقى
ابعتلي خاص

هاي انا بنوتيي حلو أوي و ناعم ، نفسي في حد من الجيزه أو فيصل بالذات عشان لو حبينا نتقابل و ياريت يكون عنده مكان ، بس الاهم انا عايز بوي فريند يحبني و أحبه و نبعت لبعض و كده و يعلم اني كاني بنت ابعتولي بليز
انا من السادس من اكتوبر لو حابب بس معنديش مكان

انا

انا يا دكري.بنوتي سالب خرمي مقفول خالص وعايز يتفتح مع دكر وفحل بجد يعشرني ويركبني.خرم طيزي حلو اووي هيعجبك بس يا خسارة مقفول وعلي ايديك بقي يتفتح جسمي مربرب وجميل وأملي وناعم بس بنوتي خالص
عندك مكان

حابب اتعرف بناس من القاهرة ميكونش كل اهتمامتهم السكس وبس هيكون فيه بس جو يلا بينا و سريع سريع دا الصراحه مش جاي معايا خالص
انا كريم من القاهرة المعادي ❤️
كلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: Kimo119
عاوز سالب محترم و ابن ناس و نضيف و يكون مليان تخين يعني لعلاقه دايمه
انا موجب ٣٠ سنه من المقطم القاهره
امتي

انا موجب 35سنه مقيم في السادس من اكتوبر لو في سالب او ديوث او واحده محرومه من المتعه بس معنديش مكان

عايز سالب فوق ال٣٠ يكون عاقل انا موجب من الزقازيق حتي لو شات

• عجبني
التفاعلات: Toommc و زبير حاليا وملبن سابقا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%